.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارسال كيفرخواست پرونده باند پاليزدار به دادگاه

سخنگوي قوه قضاييه در نشست خبري اين هفته اعلام كرد كه كيفرخواست پرونده‌ي باند پاليزدار در 71 صفحه نهايي و به دادگاه ارسال شده است.

به گزارش شمال نیوز، دكتر عليرضا جمشيدي در نشست خبري اين هفته‌ درباره‌ي پرونده پاليزدار اظهار كرد: كيفرخواست پرونده‌ي باند پاليزدار در 71 صفحه نهايي شده و به دادگاه كيفري ارسال شده است. ما نيز منتظر تشكيل جلسه هستيم. در رابطه با نحوه‌ي برگزاري جلسه نيز اين امر بستگي به نظر قضات دارد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره اعطاي مرخصي به شهرام جزايري گفت: با مرخصي وي موافقت نشده است و پرونده نيز هيچگونه تغييري پيدا نكرده است. هيچ تغييري نسبت به حكم جزايري اتفاق نيفتاده است.

جمشيدي بيان كرد كه به هر حال شخصي كه شرايط دريافت مرخصي را داشته باشد، ما به آن مرخصي مي‌دهيم اما بايد در عين حال به اين نظر برسيم كه وي در مدت مرخصي فرار نخواهد كرد و وقتي مشخص شد كه فرار نمي‌كند به وي مرخصي ارايه مي‌شود.

خبرنگاري ديگر از سخنگوي قوه‌ي قضاييه درباره پرونده دهدشت سوال كرد كه جمشيدي پاسخ داد: در ابتدا چهار نفر به اتهام اعمال غير اخلاقي به ويژه لواط، گرفتن فيلم و انتشار آن و به دنبال آن اخاذي و آدم‌ربايي متهم شدند كه در حين تحقيقات مشخص شد كه يك نفر متهم اصلي است. اين پرونده هفت متهم داشت كه متهم اصلي در بازداشت به سر مي‌برد، سه نفر آزاد شده‌اند و سه نفر ديگر اكنون با قرار وثيقه آزاد هستند.

وي افزود: تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد؛ البته اختلاف صلاحيتي براي رسيدگي ايجاد شد كه پرونده براي رفع اين اختلاف در شعبه‌ي 31 ديوان عالي مطرح است و تعداد شكات در پرونده دو نفر هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.